2011-08-20 | 17:57:53

- I, i love you lika a love song baby -

nu är jag fixat o så :)
siter just nu här då framför datan och Messar me Mathilda :)
hon har precis gått zombie walk.. fett coolt..
vill oxå.. får väl gå nästa år -.-'
men nu så ska jag messa vidare och sen så ska vi typ åka om 5 min så jag måste snöra på mih mina röda converse.
ska till La pearl  sen!
bloggar mer när jag kmmer hem om jag orkar.
puss

- Kvällen outfit -


Skjorta - H&M
Jeans - kommer ej ihåg

- Smycken -

suddig bild.
Ringar - JC

- Facelook -



Kommentarer;
Hanna:D

fin blogg, kolla in min :)

Anonym

Älskar din blogg!! :D följas via bloglovin? kraam

2011-08-20 kl. 22:56:59
http://juzzisfoto.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback