2011-08-09 | 20:47:21

- Att sakna dig är som att gå runt utan hjärta -


- Jag saknar dig så sjukt mycket älskling, ska bli så underbart att få träffa dig på Fredag!
du & jag !
hoppas jag kan sova hos dig då oxå!
nu är de bara 3 dagar till sen är du hemma, fan va skönt de ska bli !
jag älskar dig mitt hjärta ! ♥♥

Hej hej bloggen ! :)
kom hem till syster vid 2 idag typ :)
sen kom Nicklas och hämtade oss hemma hos Rebecca här i Tavastboda! :)
lycks elr vad (;
sen efter de åkte vi mot sjön..
när vi kom fram så regnade de skit mycket så vi åkte hem till nicklas och drack kaffe :)
tyvärr så hade han bara koffeinfritt -.-'
men de funkade :)
sen så satt vi och chillade hemma hos honom ett bra tag o bara snackade och umgåddes!
en stund innan vi gick hem så kom Patric förbi en stund oxå och hälsade på ! :)
länge sedan jag såg den killen asså :)
men sen så gick  jag och Rebecca (eller Firremorren som jag kallar henne) hem till Rebecca för att äta och så :)
sen efter maten så spelade vi THE SIMS 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D
vi ska lana de någongång ;)
ahhaha!!!
fast vi är seriösa ! :)
¨men nu ska vi ut och hoppa stutsmatta och sen kanske vi drar och badar vem vet!"
bloggar mer sen iaf!
PUSS FRÅN FIRREMORRARNA!!!!
'
gammla bilder men som bjuuder vi på för era små söta ögon ;)

Kommentarer;
Isabel Bonira Hernandez

hmm känner ingen dig ..

2011-08-17 kl. 05:42:06
http://isabelhernandez.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback