2011-08-20 | 12:55:00

- All day, All night.. What the FUCK! -

- godmorgon -
vaknade runt halv 12.
satte på mig mjukisar o gick upp.. sicken tur man hade.. de va fult väder..
så idag ska jag bo i mina mjukisar :')
kanske spelar sims om en stund..
de är en jävligt bra sysselsättning när man har TRÅKIGT!'
och när de är fult väder.
ville att Rebecca skulle komma hit men hon "orkade" inte..
så dagens planer blir att sims'a och  chilla.
kvällen planer blir först att duscha, fixa mig o byta om o skit för att sedan åka bort till Madde & Uffe för att äta middag med Mammi & Pappi!
efter de blir de La Pearl! <3
underbart, ska gå och se fröken Lundstet! mysigt!
sen kasnke jag träffas Vonkizz om hon fortfarande är ute.. ./
HOPPAS!
i morgon åker jag in Till Rebecca om jag "orkar"
sen på måndag kasnke jag sover hos Älsklingen Yoje till tisdag för mamma o pappa ska bort o vill inte va ensam hemma .. de är läskigt
men bloggar sen!
puss

- Jag saknar dig min Fina Achmed! <3

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback