2011-04-19 | 21:31:29

tillfällig header! :D

hej :)
va som sagt med rebecca och martin igår :) as nice :) idag åkte hon hem 8.20 :( då gickl jag upp med henne sen gick jag o la mig igen ^^ somnade om till 12.40 :$
va med oskar o martin idag :) kul kul :) har inte mer o säga :) har ont i huvet o är sur :(
om ni vill ha kontakt med mig så får ni ringa ;) inga mess..
jo juste har en tillfällig header tills jag gör en ny o bättre ;)
kanske gör en i morgon pom de inte är varmt o sol för då ska jag pressaaaaa.. :D :D
juste ni ska fåå bilder från lördag, söndag o måndag och idaag ;) dom kommer här ;)
PUSS
orkar inte lägga ut  alla ;) dom ska ut på fb sen kolla där ;)

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback