2011-04-30 | 11:44:40

godmorgon :)

hehehe de blev ett godmorgon inlägg igen :) oups!
men jag gästbloggar åt rebecca oxå :)
kolla där med :) http://denijs.blogg.se
men nu sitter jag o äter frukost och messar med sötaste amanda :)
är lite irriterad.. amanda you know why.. ://
fan att man inte kan få ha en dag där man inte behöver vakna o vara sur direkt pågrund av dig asså :( börjar bli lite less på de här :)
idag har jag sagt en hemlig grej oxå till en hemlig person :$ hehehehehehe...
men aa :)
valborg idag då :) ska tillbringa den med bästaste älsklingen Veronika Johansson! :D jag älskar dig! <3
hon ska sova här o lite så.. så de blir väl lite bus kasnke :$ ahha nää men ;)
men aa :) ska snacka vidare med amanda nu :) kanske ska träffa henne sen så hon får läsa de asså :/
tack för den! -.-
men aa  :) bloggar sen ;)
KYSS
<3

Kommentarer;
Michael

Nice bild ;)

2011-05-01 kl. 12:44:28



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback