2011-04-18 | 15:10:52

DÅLIG UPTADERING!

jag vet! apa dålig updatering! förlåt förlåt förlåt! inte med meningen gullegriisar ;)
men nu ska jag berätta lite om de dagar jag inte bloggat ;)
lördag:
jag sov till tyå halv 2 ^^ sen väckte pappa mig :) jag duchade och messade lite :) sen så träffade jahg martin :) vi åkte runt o dunkade musik på han flakmoppe :D sopmmarfeelings? EH JAAAAA!!!!!!! :D :D fett underbart de vaa :D vi va ute och bara åkte runt i tyå 2-3 timmar :D
jag hade med kameran då så de kommer  bilder senare ;)
sen på kvällen så träffade jag och martin oskar och andreas :) vi busade lite med dom :) sen träffade vi veronika, kalle och viktor ;) myys ;) apa varmt kl 11 på kvällen lixom ;S ;O :D
söndag: tillbringades med martin och andreas på dagen ;) sen åkte han hem :( men han kommer i morn elr på onsdag :D sen hände en pinsam sak;) berättar sen ;)
på kvällen var jag med benis och pettsson ;) sen träffade vi martin och oskar ;) busade lite ;) sen så åkte vi hem till mig och kolla på "död snö" en norsk skrcäkiis :D as bra :D
men nu sitter jag hos rebecca i tavastboda och ska dra ut till möja ;) ska ner till bussen om fem ;)
men vii hörs på båten elr ett mobilinlägg senare ikväll ;) ska träffa 'älskadde bästiis martin oxå ;)
men Puss så länge sötnosar ;)
//Ebba

Kommentarer;
MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: TACK söta du :D

2011-04-19 kl. 19:38:12
http://mmeeli.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback