2011-04-13 | 13:38:52

13:30

Hej hej :)
sitter och har rast :) halvdag film idag nu dåå ;) NICE elr vad?? :D ;)
smsar lite med gullungen ;) hehehe :$ han är så sööt :$
chattar med veronika oxå ;) hon sitter lixom bredvid mig ^^ OUPS! ;)
gulliga vi är asså ;)
fuck you! :O svara på sms din lilla SAK! :D
jag typ gillar dig :$ hehehehehehheheheh PINSAMT! :$
men nu ska jag typ bajsa lite :$ ehhehehe oj nej så ska de ju inte tå :O nu ska jag banka på veronika lite* HEHEHEHH :$
men vi hörs sen ;)
bjuder på en låt! klicka LÄNKEN ---> http://www.youtube.com/watch?v=NEMsU54p6wE <---
VÄRSTA SOMMARKÄNSLAN JAG FÅR!!!!! :D :D :D :D saknar den tiden med dig :(
AAAAHHH!!!!!! :O kom hit äxii man så jag kan 'äta upp diiiiiiiiiiiiiiiiig :D :D jag vet vart du bor ;)
PUSS!!!!!! :D
vänner igen! älskar dig lillebror! <3

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback